søndag den 27. november 2011

Panduro Hobby i Kbh:

Da vi var på ferie i Kbh i denne uge, tjekkede jeg hvor i Kbh Panduro er.
Jeg fandt så ud af, at det var ca. 1,5km fra Strøget, hvor vi alligevel var den dag.
Vi valgte at gå turen, og Panduro Hobby var heldivis nem at finde.
Den var stor og de havde næsten alt. Manden og jeg tjekkede hurtig kage sagerne ud, sikke en masse fondant de havde og materialer til at lave fine kager med - hvilket vi jo godt kan lide at lave herhjemme :)
Manden blev stående ved kage sagerne, mens jeg gik videre hen til alle scrap materialerne.


Jeg fik købt dette:

Blomster, lille limpistol, lim til limpistol og pakke til børnene med materialer til at lave nisser og julemænd mm.
  
Papir, 48 ark, 2 af hver farve.

3 pakker Foam alfabet og tal i farverne sort, hvid, lilla og lyserød.

GLÆDER MIG TIL AT KOMME IGANG IGEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar