mandag den 12. marts 2012

Mine køb til convention:

Da jeg var til convention i Ejsing sidste lørdag, fik jeg jo self. shoppet lidt :)
Her er mine lækre køb i billeder.

Liste over ting jeg fik købt:
- 3 forskellige stempler med "tillykke" og "god jul og godt nytår".
- 12 forskellige farver roser med glimmer.
- 3 små pakker med "bling" rhinestones.
- 2 stickles.
- Stor ramme til mit LO, jeg lavede til convention.
- 4 ruller tape.
- 2 store poser blandet knapper.
- 4 forskellige paper pads.
- Sort embossing pulver.
- 4 forskellige ringe.
- Magneter.
- 2 andre små stempler.
- Sommerfugle border punch.
- Anden border punch med blonder.
- Sommerfugl punch.
- Papirskærer/trimmer.
- 1 enkelt ark Thickers.
- Alfabet strip til Big Shot.
- Hjerte spellbinder.
- 2 forskellige Hello Kitty dies.
- 3 forskellige farver inks.
- Stort uglestempel.
- 3 små uglestempler.
- 1 sæt Sizzix embossing folder og baggrundsstempel med blomster.
- 16 ark mønster papir 30x30.
- 80 ark forskellige farver bazzil, dottes, shine papir 30x30.
- 2 alfabet strips til Big Shot.
- Stort baggrundsstempel med stjerner og prikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar