søndag den 4. marts 2012

Mit kreative hjørne i billeder

Der er gennem langtid sket store forandringer mht. min opbevaring og mit kreative hjørne.
Jeg kan endelig nu kalde det færdigt, der vil self komme mere til, men synes det er som det skal være.
Mit kreative hjørne er i stuen, desværre, men det fungerer heldigvis optimalt alligevel.
Og så er jeg jo altid i nærheden af mine dejlige børn, når der skal kreeres :)

Mit kreative hjørne i (mange) billeder:








Lidt flere stempler, tools, pensler mm.

Blomster box og opbevaring til nogle af alfabeter og større ark pynt.

Mine Distress Inks, tote til værktøj, papirskærer/trimmer mm.

Plastiklommer 30x30, udstandsede ting, skæremåtter, skabeloner, rester mm.

Kasse med bånd, tråd, nåle mm.

Ekstra forsyninger af blæk, tape, dymotape, kopipapir, photopapir mm.

Dymoer, plastiklommer, A4 fotopapir mm.


De fleste af mine alfabeter og ellers en masse forskellige stickers.


Mine forskellige stickers og "bling".

Nogle paper pads med mønsterpapir, embossing foldere, kort, A4 karton og rester mm.

Dies, skabeloner, spellbinders, forskellige plader til Big Shot.

Store rester fra 30x30 ark.

2 kommentarer:

  1. Hygge hjørne, du har. :)

    Men hvor kan man købe den rund, som stickers hænger? Håber, at du forstår, hvad jeg mener. :)

    http://www.kreativeungmutti.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det er længe siden jeg har købt den.
      Jeg købte den i udlandet.
      Kan desværre ikke huske hvor :/

      Slet