tirsdag den 1. maj 2012

Dagens glædelse:

Fået pakken hjem i dag!

Nu hvor jeg bare er herhjemme og er sygemeldt pga. knæ operation 
(rekonstruktion af knæskals sideledbånd) keder jeg mig dagen lang. 
Kan ikke rigtig scrappe endnu, fordi mit ben ikke kan bøjes, så det derfor er ivejen. 
Jeg tænkte jeg ville forkæle mig selv lidt :P 
Selvom man er opereret og ikke kan komme rundt osv. 
kan man jo stadig bruge penge og shoppe på nettet.
Så i forgårs gik jeg løs på nettet og fandt nogle lækre scrapsager.

Jeg fik købt:
-Hero Arts cover a card med prikker.
-Tim Holtz skærekniv, håber den er mere ergonomisk end de alm.
-6 forskellige paper pads med en masse forskellig mønsterpapir 
(jeg elsker jo paper pads, kan slet ikke stå for dem, der er en masse papir i og så fylder de jo intet. Tror jeg har en hel del af dem efterhånden, haha).
-Snow maker pen, som jeg aldrig har prøvet før, glæder mig til at eksperimentere med den!
-Ny heat tool gun.

Nu glæder jeg mig ekstra meget til at kunne komme igang igen!

2 kommentarer:

  1. Lækker sager du har købt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også super glad for dem :)
      Elsker nye scrap sager!

      Slet