torsdag den 31. maj 2012

Julebag 2011 til Marco + bestilt Promarkers:

I dag bestilte jeg altså de der længe ønskede Promarkers og papir til, kunne simpelthen ikke lade være! Nøj hvor jeg glæder mig til at modtage det! I dag blev jeg også færdig med den sidste julebagning side :)
Denne er til Marcos mappe.

Det er lige vejr til at sidde og scrappe i. Det er godt nok koldt :/ Æv, nu havde vi jo en fantastisk "sommer" uge sidste uge. Håber meget snart det gode vejr kommer igen!

Jeg vil nu igang med sider om fældning af juletræ :)



2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin den side :)
    Er bare såååå langt bagud med scrapping selv. Der er 1000 andre ting jeg har mere travlt med :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er faktisk ikke selv tilfreds med den..
      Ja det er ved at være længe siden jeg har set noget scrap fra dig.
      Men så er du jo kreativ på andre måder, har jeg set på din blog, så du holder dig da stadig igang ;)

      Slet