lørdag den 19. maj 2012

Lucias fastelavns side:

Det er længe siden jeg sidst har scrappet, siden min knæ operation. 
Men nu kan jeg endelig sidde med lidt bøjede ben, således at jeg kan sidde ved bordet og scrappe. 
Dog ikke for længe ad gangen desværre... 
Jeg gik igang med 2 fastelavns sider i dag, en til hver af børnene. 
Jeg blev ikke færdig med den til Marcos mappe.

Begge børn var Smølfer til fastelavn, så jeg vidste jeg ville have noget pynt med Smølfer på siderne.
Jeg havde intet pynt med Smølfer overhovedet, så jeg måtte selv igang med at tænke lidt kreativt. 
Jeg gik derfor igang med projekt hjemmelavet-stickers. 
Det tog sin tid, men blev da færdig med dem!
Her er siden til Lucias mappe:

4 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot.

    Hvordan kan du selv lave stickers?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg har bare printet noget som jeg gerne vil have.
      Og så lagt glossy accent henover.

      Slet
    2. Jep :)
      Og så har jeg self klippet og skåret med skærekniv, hvilket tog virkelig langtid, da det hi skulle være pænt og lige :/

      Slet