tirsdag den 22. maj 2012

Nye køb:

Jeg har fået shoppet lidt mere på nettet forskellige steder :)
Jeg fik købt en masse Spellbinders, så jeg kan komme igang med mine kort med stempler på. 
Det glæder jeg mig til at prøve. Nu mangler jeg bare Promarkers :P 
Men der går nok lidt tid før jeg har råd til dem, de koster jo en smule.

Her er hvad jeg fik købt på nettet:
-En masse forskellige Donna Kort skabeloner.
-9 forskellige Spellbinders.
-Lækker pakke med jule papir samt stickers fra "Echo Park".
-Tote, hvor alle mine Distress Inks kan være i og meget mere.
-Glossy Accents og Crakle Accents.
-Martha Stewart sommerfugl hjørne punch (har jo border punchen i forvejen, så manglede lige denne).
-Smash! Stempel halløj ting.
-Alt for lækker paper pad, elsker den!

2 kommentarer:

  1. Lækre sager!

    Hvor har du shoppet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Har handlet hos Love2scrap og Scrapper.

      Slet