fredag den 8. juni 2012

Fået promarkers hjem:

I sidste uge bestilte jeg jo en masse promarkers, jeg modtog dem så i dag. Jeg kunne slet ikke lade være med at prøve dem, så jeg prøvede at favelægge et Magnolia stempel for første gang. Jeg blev ikke tilfreds med resultatet, men der skal nok øvelse til :) Øvelse gør jo mester... eller...
Jeg har så opdaget en stor fejl, ink'en jeg har brugt til stemplet er alkohol baseret ligesom Promarker er, så det bliver desværre tværet ud! Så har lige bestilt en ny Ink Pad i sort fra Memento :)

Her er resultatet af det første farvelagte stempel med sort Ink som er tværet ud, så hun ser grå ud:

2 kommentarer:

  1. Lækker!

    Hvor har du bestilt hen?

    SvarSlet
  2. Ihhh det er da blevet super fint!!
    Jeg er absolut en kegle til sådan noget, så tommelfingrene opad herfra :)

    SvarSlet