onsdag den 27. juni 2012

Farvelagt juletræer:

Jeg skal have lavet nogle layouts til børnene om vores "juletræs fældning 2011". Men da jeg ikke rigtig har nogle juletræer som jeg kan pynte med, måtte jeg selv igang med, at være lidt kreativ. Denne gang skulle det være med Promakers. Jeg har farvelagt stemplerne og derefter klippet hele vejen rundt. Suuuuk... Det tager bare lang tid, og hold da op hvor skal man være tålmodig og meget præcis, ville jo helst have pæne lige kanter :D
Glæder mig til, at se hvordan jeg vil få brugt dem på et LO til en af børnene.

3 kommentarer:

  1. Wauw.. Hatten af for din tålmodighed ;o) De er super fine!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja det tog da en del tid! Haha.
      Det værste er det med at klippe, så det ser nogenlunde ud :)

      Slet
  2. De er bare så flotte de juletræer! Dem har jeg også i "samlingen", men det er ikke så tit at malelysten kommer over mig...så godt at der er længe til jul ;-)

    SvarSlet