tirsdag den 16. oktober 2012

Juleafslutning 2011:

Jeg har i dag lavet 2 "Juleafslutnings" sider til børnenes mapper.
Vi var til juleafslutning i Lucias vuggestue sidste år, 
hvor Marco også var med (han gik jo i børnehave).
Jeg synes selv jeg har holdt en lang pause, der går lang tid imellem.
Det er ærgerligt, da jeg føler mig en del bagud,
og så kan det være rigtig svært at komme igang igen.
Men når jeg så endelig kommer igang elsker jeg det og hygger mig.


LO'erne ser således ud:





Som noget nyt, vil jeg begynde at skrive hvad jeg bruger på mine LO'er.
I kan altid spørge om mere.

På 1. LO har jeg brugt følgende:
- Røde Thickers.
- Rødt Bazzil 12x12 karton.
- Grønt Bazzil karton.
- 4 fotos i forskellige str.
- Rød bord fra et die cuts sæt, hvor jeg selv har tilføjet drew drops mm.
- Tekst har jeg skrevet med min Dymo.
- Sværte til kanterne.

På 2. LO har jeg brugt:
- Strip die alfabet fra Sizzix.
- Knapper.
- Garn i rød og grøn.
- Forskellige mønster papir i røde og grønne nuancer, og dew drops.
- Bazzil dots ark 12x12 sand/beige.
- Stor cirkel punch og lille cirkel punch.
- Spellbinders cirkler.
- 6 fotos hvor 2 af dem er runde, med julestjerner på.
- 3D puder brugt under de runde billeder af julestjernerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar