onsdag den 16. januar 2013

Lækkert med udsalg:

Min mand gav mig lige en fortidlig fødselsdagsgave, fordi de Distress Markers som jeg nu har ønsket mig i et år var på tilbud :D
Så fik jeg dem endelig, og også en masse andre lækkerier!

Dette fik jeg i fortidlig fødselsdagsgave af manden:
-2 sky punches.
-Alle 37 Distress Markers og to forskellige vandpensler.
-3 pakker papir til Markers, 2 forskellige.
-Lidt bling til gave jeg skal lave.
-Eyelets.
-Turkis mist.
-Forskellige washi-tape.
-3D puder, var ved at løbe tør :P

Jeg har også fået købt en smule på facebook, det blev til:
-3 stickers ark med Disney Prinsesser.
-Stempelsæt med Disney Prinsesser.



1 kommentar:

  1. Ej nogle lækkerier!! Lucky you :D
    Jeg har lige bestilt en ny omgang smash hjem fra USA.. Can't wait :) Det er vist mere mig med smash end scrapping nu..

    SvarSlet