mandag den 28. januar 2013

Marcos 5-års fødselsdag:

I går aftes fik jeg lavet en dobbelt fødselsdags side til Marcos mappe.
Det er længe siden jeg har været igang, så jeg måtte tænke nøje over hvordan det skulle se ud og hvilke detaljer jeg skulle bruge. Jeg valgte at køre de typiske grønne og blå farver som jeg oftest gør til mange af hans fødselsdags sider. Men her valgte jeg også at bruge maskingtape for første gang, den detalje er jeg ret glad for, det giver lige lidt ekstra :)




Materialer jeg har brugt til disse sider:
- 2 Bazzill Dotted ark i blå 30x30.
- Lidt Bazzill Bling ark i blå til rammer.
- Lidt grønligt mønsterpapir fra en 6x6 paper pad.
- 14 billeder.
Thickers alfabet.
Foam bogstaver fra Panduro Hobby.
- 2 forskellige maskingtape.
- Rhinestones i blå, grøn og gennemsigtig.
- Dymo.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar