mandag den 28. januar 2013

Mere indkøb:

Jeg skal have lavet en sølvbryllupsgave til svigerforældrene, de holder sølvbryllup til sommer.
Jeg har fået indkøbt en masse lækre sager både til albummet og lidt til mig selv.
Så håber jeg snart, at jeg kommer igang med at lave et album til dem.
Jeg skal forsøge at lave et romantisk måske lidt vintage agtig album, det bliver spændende.
Jeg mangler at få 2 pakker mere, det er fra Love2Scrap og fra Facebook.
Det er godt nok meget man skal ude at have fat i, når man skal igang med en ny stil, da man jo ikke bare kan købe enkelte ting, men bliver nødt til at købe hele pakker.
Det bliver en dyr fornøjelse. Godt man har en mand som er med på ideen :)

Det jeg har købt:

Panduro Hobby.
- 3 blokke med foam bogstaver i hvid, sort og brun.
- 1 stor paper pad/stack med mønsterpapir.
- 3 glitter ark bogtaver i turkis, brun og sølv.
- 3 ruller maskingtape med ringe, duer osv.
- 2 poser med lynlåsposer til mig selv.
- Påske hygge kreativitets pakker til børnene.

Scrapbookfun.
- 1 heart swirl die fra Magnolia.
- 1 Fanciful Flourish stor die fra Marianne Design.
- 22, 30x30 mønster ark.
- Chipboards med banner.
- Chipboards med fugle og bure.
- 2 bling swirls.
- Bånd.
- Glimmer mist i crushed shells.

Unikscrap.
- 5 bling swirls.
- 3 pakker halvperler.
- Glimmer mist i valentin pink.
- Sort dabber.
- Sølv embossing pulver.
- Tim Holtz maskingtape.
- Pyntegrene spriral i hvide.
- 2 pakker kageservietter.
- 3 pakker Thickers i lyserød, sølv og brun.
- Bånd.
- Ca. 45 30x30 ark, både Bazzill, Bling og Dotted.





Mønster ark.



Mønster ark på den anden side.

Påske hygge kreativitets pakker til børnene.


2 kommentarer:

  1. Hold da op en masse dejlige indkøb. Det er jo fantastisk at forene flere hobbies i ét...scrappe og shoppe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er jo det :P
      Super skønt!

      Slet