torsdag den 7. februar 2013

Flere sider til børnenes albums:

Jeg fik lavet en enkelt side om Lucias leveår fra 2-3 år i går aftes.
I dag fik jeg så lavet en side mere, som er til Marcos mappe, om hans leveår fra 4-5 år.
Det er nogle enkle sider, men synes de blev fine :)


Til Lucias side har jeg brugt:
- 1 ark lyselilla Bazzill dotted 30x30.
- Lilla foam Thickers.
- Foam alfabet stickers i lilla fra Panduro Hobby.
- 13 fotes.
- Mønster papir med ugle.
- Lidt bling halvperler i lilla og perlemor.




Til Marcos side har jeg brugt:
- 1 ark lysegul Bazzill 30x30.
- 1 ark lysegrøn Bazzill 30x30.
- 13 fotos.
- Kamera træ-pynt fra Studio Calico.
- Mønsterpapir i gul med blomster.
- Thickers alfabet i lysegrøn.
- Dymo.

2 kommentarer:

  1. Nogle rigtig søde sider du har lavet. Jeg synes de er rigtig gode, når man sådan kan se den udvikling, som børnene er gået igennem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja elsker også at man kan se udviklingen.
      Man glemmer jo hurtig hvordan de så ud, da de var mindre :)
      Så det er gode minder at have.

      Slet