onsdag den 6. februar 2013

Lucias 3-års fødselsdag :)

Jeg fik i dag lavet en fødselsdags side til Lucias mappe.
Håber på at få lavet flere sider i aften, vil i hvert fald gå i gang nu her.
Jeg har på denne side, valgt at bruge ret friske farver.
Jeg er normalt ikke selv til farven lyserød, men Lucia kan jo lide farven, og ja der skal da også nye farver til. Jeg prøver nemlig så vidt muligt, at sammensætte forskellige farver, så alle siderne ikke ser ens ud, det bliver kedeligt i længden synes jeg.

Resultatet er her:



Til siden har jeg brugt:
- 1 ark Bazzill dotted ark 30x30cm i limegrøn.
- Lidt Bazzill bling/shine i pink/lyserød.
- Lidt hvid Bazzill.
- Lidt mønsterpapir fra Søstrene Grene.
- 6 fotos.
- Jolee's stickers med lyserøde balloner.
- Dymo til tekst.
- Foam alfabet stickers i hvid til dato.
- Thickers i pink til overskriften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar