fredag den 10. maj 2013

Smash, ting til cameoen og bling:

Jeg har over noget tid fået købt lidt til Cameoen bla. en ny kniv og en ny skæremåtte, så jeg har det som reserve engang. Jeg har også fået købt en masse vinyl, da jeg regner med snart at skal igang med at lave lidt wallstickers :)

Jeg har også fået købt en masse til smash, eller rettere sagt det har manden og jeg :P Jeg fik jo overtalt manden til at være med til at smashe og han synes da det var en god ide at vi som familie kan sidde med hver vores smash bog og smashe sammen i weekenderne :)
Det er især godt for begge vores børn som elsker at være kreative.
Så de har fået hver deres, ligeledes har manden og jeg også fået en hver.
Marco på 6 år elsker virkelig at udfolde sig kreativt, men man kan mærke på ham at han nogle gange godt kan være i tvivl om, om det ikke er for tøset at være kreativ. Det er også en af grundende til at manden rigtig gerne vil være med til at smashe, så Marco rigtig kan se og forstå at det altså ikke kommer an på kønnet og at alle kan være kreative, uanset alder og køn :)

Sidst men ikke mindst fik jeg også købt en masse lækkert bling og bånd samt glimmer karton mm.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar