onsdag den 4. september 2013

Søstrene Grene:

Ja Søstrene Grene har nogle vildt lækre og ikke mindst billige ting man kan bruge til scrap og kort! Jeg er tit inde for at købe deres pakker med en masse blandet scrap papir i for ca. 9kr. pr. pakke. Det elsker jeg at bruge til når jeg standser ting ud, feks. sommerfugle, hjerter eller andet. Dejligt nemt lige at tage sådan et lille stykke karton frem, man kan bruge :)

Derudover har jeg jo virkelig en svaghed for washi-tape, mums der findes alt for mange lækre! Det eneste sted jeg ikke lige har været for at købe washi, var Søstrene Grene, men nu skulle det være. Og jeg fik vidst købt en masse forskellige :P Jeg fandt dog også hurtig ud af (da jeg kom hjem), at jeg faktisk allerede har 3 af dem liggende i min kurv herhjemme, altså samme slags, dog købt andre steder.
Det kan jeg vidst ikke lige holde styr på, godt jeg har børn som også Smasher, så skal det nok blive brugt :)

Stemplerne og stempelpuderne er til børnene, når de skal være kreative, hvilket de elsker herhjemme. 
Det koster næsten heller intet i Søstrene Grene, og det er fint til dem, til en start.
Vil hellere have de bruger det lidt billigere, end mine dyre Ditress Ink Pads og dyre stempler jeg har liggende.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fået hapset.. :)

    SvarSlet
  2. Sikke da en god høst du har fået gjort dig her. Måske skulle man et smut i Søstrene G ;-)

    SvarSlet