mandag den 5. maj 2014

Fået lavet lidt nyt siden sidst:

Det er ved at være længe siden jeg har blogget om mine kreationer :) 
Men her er hvad jeg har fået lavet siden sidst:

Taske med kort til mandens lillesøsters fødselsdag, pop-up kort til vores søn som blev 7 år, gavekort til min fars kærestes datter, PC sangskjuler til mandens fætters konfirmation :) 

Siden sidst er der sket meget på hjemmefronten, jeg er igang end at pakke alle mine scrapsager ned, da vi har fået købt hus og skal flytte D. 1. juli.
Vi glæder os rigtig meget, det bedste er at der er have og ikke nok med det, jamen så får jeg også et værelse kun til scrap!! Det glæder jeg mig helt vildt meget til, at man bare kan lukke døren efter sig, lige meget at det roder, og at man nemt kan gå til og fra de projekter man er igang med! 

Indtil nu har jeg jo haft skrivebord og alle scrap sager i stuen, og har været nødt til at pakke sammen hver gang, da det roder og ikke er så pænt i stuen og fordi vi har børn og dyr som piller :P 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar